რეგისტრაცია

 

როგორ გავიარო რეგისტრაცია ვებგვერდზე?

რეგისტრაციისთვის, ვებგვერდის ზედა მარჯვენა კუთხეში დააჭირე ღილაკს „შესვლა.“ დიალოგურ ფანჯარაში დაინახავ რეგისტრაციის განყოფილებას, რომელზე დაწკაპუნების შემდეგაც, უნდა შეავსო მოცემული ველები.

ექსტრაზე ყიდვა რეგისტრაციის გარეშეც შეგიძლია, ამისთვის, გაიარე მარტივი ავტორიზაცია Facebook-ით ან Gmail-ით.

 

როგორ შევიძინო პროდუქტი ექსტრაზე?

● შეარჩიე სასურველი ნივთები ექსტრაზე, დაამატე კალათაში, ან დააჭირე პირდაპირ ყიდვის ღილაკს

● მიუთითე მისამართი, სადაც გსურს შეკვეთის მიღება

● მიუთითე მიტანისთვის შენთვის სასურველი დრო

● აირჩიე გადახდის მეთოდი და დააწექი შეკვეთის დასრულების ღილაკს

 

როგორ შევავსო ექსტრაზე ბალანსი?

 

ბალანსის შევსება სწრაფი ჩარიცხვის აპარატიდან Express pay ან iPay, TBC pay:

ბალანსის შევსება პლასტიკური ბარათით:

● პლასტიკური ბარათით ანგარიშის შესავსებად, შედი შენს პროფილში, აირჩიე ბალანსის შევსება, შესაბამის ველში ჩაწერე თანხის რაოდენობა, შეიყვანე პლასტიკური ბარათის მონაცემები და დაადასტურე ოპერაცია. ჩარიცხული თანხა მომენტალურად აგესახება ექსტრას ბალანსზე.

ექსტრა ბალანსის შევსება სწრაფი ჩარიცხვის აპარატით:

● მოძებნე Extra.ge, ჩაწერე მომხმარებლის სახელი (რომლითაც გადიხარ ავტორიზაციას საიტზე) ან მომხმარებლის ID ნომერი და ჩარიცხე სასურველი რაოდენობის თანხა, რომელიც მომენტალურად აისახება ვებგვერდზე, შენს ბალანსზე.

 

შემიძლია ნივთი ფიზიკურად ვნახო?

 

იქიდან გამომდინარე, რომ ექსტრა ონლაინ მაღაზიაა, ყიდვაც მხოლოდ ონლაინ  არის შესაძლებელი, ნივთების ფიზიკურად ნახვას ვერ შეძლებ. თუმცა, ექსტრას ვებგვერდზე განთავსებული პროდუქტის ფოტოები და დეტალური აღწერა არის ზუსტი და ნივთების უკეთ აღქმაში გეხმარება.

 

შემიძლია თუ არა ნივთის შეკვეთა სატელეფონო ზარით?

 

რა თქმა უნდა. შეარჩიე სასურველი ნივთი და დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111. იმისთვის, რომ მრჩეველი მარტივად დაგეხმაროს, უკარნახე პროდუქტის ID კოდი, რომელიც პროდუქტის სათაურის ზემოთ არის მითითებული.

 

გადახდის რომელი მეთოდით შემიძლია ვისარგებლო?

 

ექსტრას ვებგვერდზე ანგარიშსწორება ფიზიკური პირებისთვის შესაძლებელია, ნებისმიერი, Visa, Mastercard ან American Express ბარათით.

იურიდიული პირებისთვის, ანგარიშსწორება ხდება როგორც ბიზნეს ბარათით, ასევე, საბანკო გადარიცხვით, ინვოისის საფუძველზე - ამისთვის გადახდის მეთოდად მიუთითე კურიერთან ანგარიშსწორება.

 

შემიძლია თუ არა ნივთების განვადებით შეძენა ან თანხის სხვა გზით განაწილება?

 

დიახ, ექსტრაზე სასურველი ნივთების შეძენა შეგიძლია როგორც თანხის განაწილებით, ისე ონლაინ განვადებით:

○ თანხის განაწილება შესაძლებელია, საქართველოს ბანკის ნაწილ-ნაწილით, თიბისი განაწილებითა და კრედო ბანკის დაყავით.

○ აქტიურია 4 ბანკის ონლაინ განვადება: საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, ტერა ბანკი და კრედო.

 

შემიძლია ერთდროულად რამდენიმე გადახდის მეთოდით ვისარგებლო?

 

ექსტრაზე გადახდის კომბინირებული მეთოდი გვაქვს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ერთდროულად შეგიძლია ექსტრა ბალანსითა და ბარათით, ან ექსტრა ბალანსითა და PLUS/MR ქულებით გადაიხადო. განვადების შემთხვევაში კი, შესაძლებელია ნაწილი თანხის ბარათით, ნაწილით კი - განვადების გაფორმება. ამისთვის, შესაბამისი ველი უნდა მონიშნო გადახდის დროს.

 

ყველა ნივთი გაქვთ მარაგში?

 

ექსტრაზე განთავსებული ნივთები მარაგშია, თუმცა, თუ შენ მიერ შერჩეული ნივთი მარაგში არ აღმოჩნდება, ჩვენ დაგეხმარებით ალტერნატიული ნივთის შერჩევაში ან, შენი სურვილის შესაბამისად, დაგიბრუნებთ თანხას უმოკლეს ვადაში.

 

როგორ დავარეგისტრირო მაღაზია ექსტრაზე?

თუ ბიზნესის გაციფრულება და ონლაინ მაღაზიის ექსტრაზე დარეგისტრირება გადაწყვიტე, მოგვწერე ელ.ფოსტაზე: info@extra.ge და ჩვენი გაყიდვების გუნდი ყველაფერში დაგეხმარება.

 

ექსტრა ექსპრესი

 

რა არის ექსტრა ექსპრესი?

 

ექსტრა ექსპრესი თბილისში მოქმედი quick-commerce პლატფორმაა, რომლის დახმარებითაც შეგიძლია სუპერმარკეტის პროდუქტები სულ რაღაც 35-50 წუთში სასურველ მისამართზე მიიღო! 

 

ჩემს შეკვეთას მართლა 35-50 წუთში მომიტანთ?

კი, მართლა 35-50 წუთში მოგიტანთ შენს შეკვეთას. ჩვენი საიდუმლო მაღაზიები რამდენიმე უბანშია ლოკალიზებული, რაც საშუალებას გვაძლევს შენი შეკვეთა ექსპრესულ დროში მოვიტანოთ. 

შეკვეთას აგარაკზეც მომიტანთ, თბილისის შემოგარენში?

ექსტრა ექსპრესი აქტიურად მუშაობს აგარაკებზე. შენს შეკვეთას მიიღებ საგურამოსა და მიმდებარე სოფლებში, მცხეთაში, მამკოდაში, წყნეთში, ტაბახმელაში, წავკისში, მუხაწყაროში, ნაფეტვრებში, თბილისი ჰილსსა და ვარკეთილის მეურნეობის მხარეს.

რას მივიღებ საკონტაქტო ინფორმაციის დატოვების შემთხვევაში?

საკონტაქტო ინფორმაციის დატოვების შემდეგ პირველი მიიღებ სრულ ინფორმაციას ყოველკვირეული ფასდაკლებების, საჩუქრების და შეთავაზებების შესახებ!

შედეგად კი შეძლებ იმაზე ბევრად უფრო იაფად იშოპინგო, ვიდრე ჩვეულებრივ სუპერმარკეტში ან უბნის მაღაზიაში! 

შეზღუდული ვარ თუ არა შეკვეთის წონაზე?

ექსტრა ექსპრესის ერთ-ერთი მთავარი ბენეფიტი შეუზღუდავი წონაა. ნებისმიერი წონის შეკვეთას სახლის კართან მიიღებ.  



განვადება

 

რომელი ბანკის განვადებით შემიძლია ვისარგებლო?

ექსტრაზე შეგიძლია ისარგებლო საქართველოს ბანკის, თიბისის, კრედოსა და ტერა ბანკის განვადებებით, ასევე, შესაძლებელია თანხის უპროცენტოდ განაწილება საქართველოს ბანკის ნაწილ-ნაწილით, თიბისი განაწილებით ან კრედოს დაყავით.

შემიძლია ვისარგებლო უპროცენტო განვადებით?

ექსტრაზე, შესაძლებელია უპროცენტო განვადებით სარგებლობა. დეტალური ინფორმაციისთვის გაეცანი განვადების პირობებს ან დაგვირეკე:  032 2 333 111.

როგორ ვიყიდო განვადებით?

● შეარჩიე ექსტრაზე სასურველი პროდუქტი ან პროდუქტები, დაამატე კალათაში და გადადი ყიდვის გვერდზე

● გადახდის მეთოდებში, დააჭირე ღილაკს “ონლაინ განვადება”

● აირჩიე შენთვის სასურველი ბანკი, შეავსე მარტივი განაცხადი და დაელოდე პასუხს

● განაცხადზე დადებითი პასუხის მიღებისთანავე, ექსტრა შენს ნივთებს სახლში გამოგიგზავნის

რა დრო სჭირდება განაცხადის განხილვას?

განაცხადის განხილვის დრო, ცალკეული ბანკისთვის, ინდივიდუალურია და 1 დღემდე პერიოდს საჭიროებს. განაცხადის პასუხს, მომენტალურად, მიიღებ საქართველოს ბანკით სარგებლობის შემთხვევაში.

ექსტრას პრომოკოდის გამოყენება შემიძლია განვადების გაკეთების დროს?

განვადებით შეძენისას ექსტრას პრომოკოდს ვერ გამოიყენებ.

იმოქმედებს თუ არა ფასდაკლება განვადების შემთხვევაში?

ექსტრაზე ფასდაკლება, განვადების შემთხვევაშიც, იმოქმედებს.

იცვლება თუ არა ნივთის ღირებულება განვადებით შეძენისას?

განვადებით ყიდვისას, უშუალოდ, ნივთის ღირებულება რჩება უცვლელი.

შიდა განვადება გაქვთ?

შიდა განვადებით ექსტრაზე ვერ ისარგებლებ.

 

მიწოდება

 

როგორ ხდება პროდუქციის მიწოდება?

შეძენილ ნივთებს, ექსტრას კურიერი მოგიტანს შენთვის სასურველ მისამართზე. 

როდის მომიტანენ ნივთებს?

შენს შეკვეთას თბილისის მასშტაბით 1-3 დღის განმავლობაში, ხოლო რეგიონებში 2-5 დღეში მიიღებ. 

თუ ნივთზე მომწოდებლად Extra.ge-ია მითითებული და მიტანის მისამართი თბილისშია, შეკვეთას იმავე დღეს,  სასურველ 3 საათიან დროის შუალედში მოგიტანთ. ექსტრა ექსპრესის 7 კატეგორიიდან შეკვეთის შემთხვევაში კი თბილისსა და მის შემოგარენში შეკვეთას 35-50 წუთში მიიღებ. 

Ხდება თუ არა პროდუქტის მიწოდება თბილისს გარეთ?

ექსტრაზე შეძენილ ნივთებს მოგიტანთ რეგიონებშიც, მთელი საქართველოს მასშტაბით. ექსტრა ექსპრესი კი მხოლოდ თბილისშია ხელმისაწვდომი.

Რა ღირს მიწოდების სერვისი?

თბილისის მასშტაბით მიტანა უფასოა, ხოლო რეგიონებში, მინიმუმ, 50 ლარის შეკვეთას, უფასოდ მიიღებ.

შემიძლია თუ არა შეძენილი ნივთების ჩემით წამოღება?

ექსტრაზე შეძენილ ნივთებს ჩვენი კურიერი მოგიტანს მისამართზე.

 

შეცვლა და დაბრუნება

 

რა შემთხვევაში შემიძლია ნივთის დაბრუნება?

შეძენილი ნივთის დაბრუნება და თანხის ანაზღაურება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ:

● პროდუქტი არ ემთხვევა შენ მიერ ექსტრაზე შეკვეთილს

● Შემთხვევით სხვა პროდუქტი გამოიწერე

● პროდუქტის შეძენა გადაიფიქრე

● ექსტრაზე შეძენილ ნივთს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი

● ნივთი ტრანსპორტირებისას დაზიანდა

● ნივთის მოწოდება ვერ მოხერხდა დაპირებულ ვადებში

ნივთის დაბრუნების შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის გაეცანი ექსტრას წესებსა და პირობებს ან დაგვიკავშირდი ნომერზე 032 2 333 111 ან მოგვწერე მესენჯერის ჩატში.

შემიძლია თუ არა შეძენილი ნივთის გადაცვლა?

შეძენილი პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ:

● პროდუქტი არ ემთხვევა შენ მიერ ექსტრაზე შეკვეთილს

● Შემთხვევით სხვა პროდუქტი გამოიწერე

● ექსტრაზე შეძენილ ნივთს აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი

● ნივთი ტრანსპორტირებისას დაზიანდა

ნივთის დაბრუნების შესახებ, დეტალური ინფორმაციისთვის გაეცანი ექსტრას წესებს და პირობებს ან დაგვიკავშირდი ნომერზე 032 2 333 111 ან მოგვწერე მესენჯერის ჩატში.

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

პირველ რიგში, გაეცანი წესებს, თუ რა შემთხვევაშია შესაძლებელი შეკვეთის გაუქმება და დაგვიკავშირდი: 0322 333 111.

 

გარანტია

 

აქვს თუ არა ექსტრაზე შეძენილ ნივთებს გარანტია?

ექსტრაზე გარანტია აქვს ნებისმიერი სახის ტექნიკას.

როგორ ვისარგებლო საგარანტიო მომსახურებით?

საგარანტიო მომსახურებით სარგებლობა შეგიძლია იმ შემთხვევაში, თუ შენ მიერ შეძენილ ნივთს პრობლემა აღმოაჩნდება. ამ შემთხვევაში, დაგვიკავშირდი ნომერზე 2 2 333 111 ან მოგვწერე მესენჯერის ჩატში.

ნივთის გაუმართაობის ან დაზიანების შემთხვევაში, მოგემსახურება საგარანტიო დოკუმენტში მითითებული ბრენდის ოფიციალური სერვისცენტრი.

საგარანტიო პირობების დეტალურად გაცნობა შეგიძლია ექსტრას წესების და პირობების დოკუმენტში. 

ვის დავუკავშირდე გარანტიასთან დაკავშირებული კითხვებით?

საგარანტიო მომსახურებასთან დაკავშირებით, დეტალური ინფორმაციისთვის დაუკავშირდი ექსტრას მომხმარებლების მრჩეველთა გუნდს - 032 2 333 111 ან მოგვწერე მესენჯერის ჩატში.

 

თუ კითხვები კიდევ დაგრჩა, დაუკავშირდი ექსტრას მომხმარებლების მრჩეველთა გუნდს: 032 2 333 111 ან მოგვწერე მესენჯერის ჩატში.